Uncategorized, کاشی و سرامیک

سرامیک کف اسلب مرغوب

کاشی و سرامیک سایز بزرگ یا اصطلاحا اسلب یکی از به روزترین سرامیک های موجود در بازار می باشد. سرامیک های اسلب داری سایز بزرگ بوده و طرح های آن معمولا طرح سنگ های خاص و پرفروش می باشد.اسلب به معنای ورق یا ورقه می باشد و دلیل این نام گزاری ابعاد بزرگ اسلب می باشد. سرامیک های اسلب ابعادی بزرگ و یک دست دارند و همچون یک ورق بزرگ می توانند جلوه ای زیبا به محیط دهند.

امروزه سرامیک اسلب بزرگ از جمله محصولات کاربردی در نما و کف ساختمان محسوب می شود. سرامیک اسلب عمدتا دارای سایز هایی بزرگتر از 90 در 180 سانتی متر می باشند. با توجه به ساختار منحصر به فردی که این نوع سرامیک دارد محبوبیت زیادی به دست آورده است. سرامیک اسلب از رقبای سنگ اسلب محسوب می شود. این سرامیک توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند که از علل آن می توان به سختی سطحی، تنوع بالا و همچنین نفوذ ناپذیری در مقابل آب اشاره کرد. در نمای داخلی و بیرونی نمونه های زیادی از کاشی و سرامیک اسلب به کار گرفته شده است. در طرح هایی که در این محصولات پیاده شده است تنوع زیادی به کار گرفته شده است. طراحی کاشی و سرامیک سایز بزرگ به گونه ای انجام شده است که تنوع و شکیل بودن در آن کاملا مشهود می باشد. به جرات می توان گفت که در سال جاری بیشترین تقاضا در حوزه کاشی و سرامیک در سایز سرامیک های اسلب بوده است.
تا چند سال گذشته که در آشپزخانه ها از کابینت های فلزی استفاده می شد برای فضای خالی بین کابینت ها نیز کاشی دیواری یکدست با دیگر بخش های آشپزخانه به کار گرفته می شد.

اما این روزها در زمینه دکوراسیون آشپزخانه، تغییرات و تحول بزرگی به وجود آمده است.

امروزه در اکثر آشپزخانه ها، فضای مابین کابینت ها با استفاده از کاشیهایی در بین کابینتها، جذابیت فوق العاده ای پیدا می کند.

معمولا از این دسته کاشی برای دیوار پشت سینک، کانتر و اجاق گاز استفاده های بسیاری می گردد. به نوعی می توان گفت این نوع کاشی دارای جنبه تزئینی دارد و برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *